Skrzynie ładunkowe są najpopularniejszą zabudową podwozi samochodowych. Nazywane są różnie: skrzynia ładunkowa z plandeką, firanka, plandeka, skrzynia samochodowa, międzynarodówka itp. Dla użytkownika najważniejsze cechy to estetyka, uniwersalność, prostota obsługi firanek czy podnoszonego dachu. Dla nas równie ważna jest wytrzymałość i lekkość konstrukcji (w efekcie maksymalna ładowność pojazdu), niezawodność, łatwość napraw powypadkowych czyli prostota konstrukcji. Dziś hasło skrzynie ładunkowe naprawa nie kojarzy się już z mozolnym prostowaniem i spawaniem. Skrzynie ładunkowe do samochodów dostawczych w naszym wykonaniu to konstrukcje aluminiowe skręcane specjalnymi łącznikami. Skrzynie samochodowe wyposażamy w podłogi antypoślizgowe najczęściej o grubości 15 mm, ponieważ skrzynia ładunkowa do busa 3.5 T DMC musi być lekka.
Przyjęło się, że skrzynia ładunkowa Iveco wykonywana jest ze stali, z podłogą 18 mm. To duży ciężar i mała ładowność. Nasze skrzynie do samochodów dostawczych są równie wytrzymałe i dużo lżejsze. Skrzynia ładunkowa Iveco Daily może ważyć 250 – 280 kg, podobnie skrzynia ładunkowa Man, skrzynia ładunkowa Renault Master, skrzynia ładunkowa Ford Transit itp. Są też dużo mniejsze i lżejsze, jak np. skrzynia ładunkowa VW T4, skrzynia ładunkowa VW T5.
Pezetmot jest prekursorem aluminiowych zabudów w Polsce. Pierwszym zabudowanym w Polsce w tym systemie samochodem był Fiat Ducato w wykonaniu Pezetmot. Stosowany przez nas system pozwala nam zabudować pojazdy o DMC nawet do 12T! Śmiało możemy powiedzieć: skrzynie samochodowe montaż – to my!
Mnóstwo dostępnych nowoczesnych rozwiązań, niezawodność, wysoka jakość i solidność – jeśli tego szukasz, zadzwońlubnapiszdo Pezetmot.